Ενίσχυση αξιοπιστίας

Ειδικότερα για τις εταιρίες που κινούνται στους κλάδους :

  1.   των λιανικών πωλήσεων,
  2.   των παραγόμενων προϊόντων για το ευρύ καταναλωτικό κοινό,
  3.   των εξαγωγών,
  4.   των ποιοτικών προϊόντων,

η εισαγωγή τους και μόνον σε μια χρηματιστηριακή αγορά, αποδεικνύεται από την πρακτική ότι τους εξασφαλίζει :

  1.   αναγνωρισιμότητα του brand name,
  2.   βελτίωση της παραμέτρου της αξιοπιστίας τους,
  3.   ενίσχυση του corporate profile έναντι όλου του κύκλου των πελατών, προμηθευτών, συνεργατών, τόσο στη χώρα δραστηριοποίησης, όσο και στο εξωτερικό,
  4.   ταύτιση με τις έννοιες της σοβαρής και αξιόλογης εταιρίας.

Στις περισσότερες περιπτώσεις μάλιστα, θεωρείται από τους ίδιους τους επιχειρηματίες ως αποδεκτή πραγματικότητα το γεγονός, ότι τα κόστη της εισαγωγής τους, ουσιαστικά «επέστρεψαν» στην εταιρία τους μέσω της έμμεσης διαφήμισης που κέρδισε το brand name από την όλη διαδικασία.

Γνωρίζετε ότι...

  • Στην Αίγυπτο θεωρείται προσβολή εάν κατά την επίσκεψή σου στο γραφείο κάποιου τοπικού υποψήφιου συνεργάτη, πελάτη κ.ο.κ. καθίσεις απέναντί του σταυροπόδι. Πολύ δε περισσότερο εάν η συγκεκριμένη στάση λάβει χώρα σε γραφείο κρατικού αξιωματούχου.

oxi day foundation

banner-300x250 sbNavi iOS

Newsletter Subscribe

Name:
Email:

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 21 επισκέπτες και κανένα μέλος