Ενίσχυση αξιοπιστίας

Ειδικότερα για τις εταιρίες που κινούνται στους κλάδους :

  1.   των λιανικών πωλήσεων,
  2.   των παραγόμενων προϊόντων για το ευρύ καταναλωτικό κοινό,
  3.   των εξαγωγών,
  4.   των ποιοτικών προϊόντων,

η εισαγωγή τους και μόνον σε μια χρηματιστηριακή αγορά, αποδεικνύεται από την πρακτική ότι τους εξασφαλίζει :

  1.   αναγνωρισιμότητα του brand name,
  2.   βελτίωση της παραμέτρου της αξιοπιστίας τους,
  3.   ενίσχυση του corporate profile έναντι όλου του κύκλου των πελατών, προμηθευτών, συνεργατών, τόσο στη χώρα δραστηριοποίησης, όσο και στο εξωτερικό,
  4.   ταύτιση με τις έννοιες της σοβαρής και αξιόλογης εταιρίας.

Στις περισσότερες περιπτώσεις μάλιστα, θεωρείται από τους ίδιους τους επιχειρηματίες ως αποδεκτή πραγματικότητα το γεγονός, ότι τα κόστη της εισαγωγής τους, ουσιαστικά «επέστρεψαν» στην εταιρία τους μέσω της έμμεσης διαφήμισης που κέρδισε το brand name από την όλη διαδικασία.

Γνωρίζετε ότι...

  • Το Φεβρουάριο του 2002, η Αργεντινή κήρυξε στάση πληρωμών σε $155 δις δημοσίου χρέους. Όταν έγινε αυτή η στάση πληρωμών, το χρέος προς το ΑΕΠ της χώρας αυτής ήταν 65%. Μετά από τη στάση πληρωμών και λόγω της υποτίμησης του νομίσματος, το χρέος ανέβηκε στο 150% του ΑΕΠ. Στους επόμενους μήνες, το εθνικό νόμισμα υποτιμήθηκε κατά 70% σε σχέση με το δολάριο. Το ΑΕΠ συρρικνώθηκε κατά 11% το 2002 και το βιοτικό επίπεδο επέστρεψε στα επίπεδα του 1968. Η ανεργία σκαρφάλωσε στο 25%, και σε μερικούς μήνες, το 60% του πληθυσμού βρέθηκε κάτω από το όριο της φτώχειας. Σήμερα μετά από 9 χρόνια, το ποσοστό του πληθυσμού που είναι κάτω από το όριο της φτώχειας έχει μειωθεί στο, προ της κρίσεως, επίπεδο του 18%.

oxi day foundation

banner-300x250 sbNavi iOS

Newsletter Subscribe

Name:
Email:

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 29 επισκέπτες και κανένα μέλος